søndag den 23. januar 2011

Knapper på mine puder

I løbet af ugen har jeg taget mig sammen til at få syet knapper på tre af min puder til min bænk i soveværelset. Jeg var længe om det, da jeg ikke kunne finde nogle blå knapper jeg var tilfreds med. Men så foreslog en veninde, at jeg selv kunne beklæde knapper med noget af mit overskydende stof. Så det har jeg nu gjort med de mærkeblå knapper. Det var dejligt enkelt og hurtigt, men straks mere vanskeligt at få syet knapperne på puderne, så det hele sidder stramt.


................................

During the
week I sewn some buttons on three of my pillows for my bench in the bedroom. I was long about it because I could not find any blue buttons I was happy with. But then a friend suggested that I could make some buttons with some of my excess fabric. that I have now done with the dark blue buttons. It was simple and fast to make, but more difficult to sewn the buttons on the pilleows, so it all fits tightly.

5 kommentarer:

  1. Super sødt og indbydende ser det ud. Her ville jeg gerne ligge og slænge med en god bog :-)

    KH

    SvarSlet
  2. Ihh.. hvor der det hyggeligt ud :o) Super fint!

    SvarSlet
  3. Tak for det. Når vi har styr på det trådsløse net, skal jeg helt klart sidde mere her og surfe :-)

    SvarSlet
  4. Hej.. Jeg leder efter store overtræksknapper som dem du har brugt her på dine puder. Må jeg spørge hvor du har købt disse? :)

    SvarSlet
  5. De er købt i stof og stil, mener jeg også har set nogen i panduro.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...