torsdag den 27. januar 2011

JUUBIIII.....Jeg har vundet en give away konkurrence


Jeg sidder lige nu med mine nye øreringe på, som jeg har vundet i en give away konkurrence fra Blohms Denmark og Dressed by Maniacs. De er simpelthen bare så fine og de kom også i en vældig pæn dekoreret kuvert. Dem er jeg allerede meget glad for. Tak for dem :-) Det dejligt at have vundet nogle anderledes smykker end hvad jeg ellers selv laver og specielt i et materiale som jeg heller ikke arbejder med. Det er godt med lidt fornyelse :-)




..........................

I'm
sitting right now with my new earrings on, which I have won in a giveaway competition from Bloms Denmark and Dressed by Maniacs. They are so fine and they also came in a very nice decorated envelope. I am already very pleased with them. Thanks :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...