søndag den 2. januar 2011

Fugle uro


Dagene mellem jul og nytår har jeg brugt på at lave en fugle uro af forskellige mønstrede papir. Den har jeg lavet til en af mine veninder som også er kreativ. Hun hækler, syer, folder stjerner og meget mere. Hun har f.eks. syet denne stofkurv til mig i nogle dejlige farver. Tror også jeg skal lave en fugle uro til mig selv :-)


Dette er mit første indlæg i 2011 og 2011 tyder allerede på at bliver et begivenhedsrigt år. Jeg går med planer om at starte hobbyvirksomhed med salg af egne producerede smykker på en sidde som hedder Amio.dk Det er den danske pendant til Etsy.com, hvor man kan sælge hvad som helst, bare man selv har produceret det. Jeg glæder mig meget, men inden jeg kan starte mit salg er der mange ting, som jeg skal have styr på. I forbindelse med salget er jeg ved at få lavet et logo og sammen med det vil jeg ændre lidt på min blog layout, så det hele kommer til at være sammenhængende. Så der kommer til at ske lidt af hvert i den næste tid.

.......................

The days between Christmas and New Year I've spent on making a bird turmoil of different patterned paper. I made it for a friend of mine who also is creative. She crocheting, sewing, folds stars and much more. She has, for example made this fabric basket to me in some lovely colors. Think I'll make a bird turmoil for myself :-)

This is my first post in 2011 and 2011 seems already to be an eventful year. I plan to start a hobby business of own-produced jewelry in a sit called Amio.dk It is the Danish equivalent of Etsy.com, where you can sell anything, if only you have produced the things by your self. I am looking forward to it, but before I can start my sales, there are many things that I have to do. regarding that I am getting a logo and with it I want to change a little on my blog layout, so everything's going to be coherent.

2 kommentarer:

  1. Skønne ting! og jeg ellllllllllllssssssssskkkkkkkkkkerrrrrrr dit skønne papir.
    - sådan er det måske at være collageafhængig
    mange hilsner
    iben laursen
    www.ibenlaursen.dk

    SvarSlet
  2. ih altså, mange tak :-) Har lige tjekket din hjemmeside. Du laver nu også fede malerier og sjove collager :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...