mandag den 24. januar 2011

Gratis tapet hos flügger


Jeg var forbi Flügger i dag for at indløse min kupon til en rulle gratis tapet. Jeg elsker gratis goder og jeg elsker tapet. Men det var nu ikke de mest spændende tapet man kan vælge imellem. Jeg valgte noget lyseblåt tapet med striber. Den skal de først bestille hjem, så den kunne jeg ikke få med hjem idag. Ved siden af den store tapet bog jeg kiggede i, var der også hylden for tapet i metermål. Ups....jeg kom lige til at købe lidt mønstret tapet med og den med det lyserøde mønster fik jeg gratis med... über cool (der var ikke særlig meget tilbage af den).


Jeg ved også lige hvad de to nedenstående tapeter skal bruges til. Jeg har som så mange andre skoskabe fra Ikea og dem vil jeg beklæde med disse tapeter. Det har jeg bl.a. set hos Karen Marie Dehn.


Kuponen er forresten fra Bolig magasinet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...