onsdag den 19. januar 2011

Kalender 2011

Jeg elsker gratis goder og sidst jeg var ved frisøren fik jeg en gratis kalender. Den har mange reklamer og så lidt kedelig ud. Så den er lige blevet pyntet med mønstret papir og den skifter nok udseende i løbet af året i takt med at papiret bliver slidt. Hvert år plejer jeg at købe en tynd lille kalender, der lige kan være i min taske, men de kalendere der er i den størrelse jeg ønsker, er alle ret kedelige. Derfor plejer jeg også at limet nyt papir på. Denne gang skal jeg også have den dekoreret indeni, for gider ikke at se på alle reklamerne. Pladsen vil jeg hellere bruge på noter i stedet. Det vil jeg hygge mig med en anden gang.


Har du også et gratis gode, som du er ved at dekorere eller lave om?

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...