onsdag den 1. februar 2012

Amio smykker i januar måned

Januar måned bød på skønne smykker i min amio butik. Det har primært stået på ringe, hvor jeg har lavet en simpel sølvring med en facetteret ametyst fattet i en sølvkugle. Ringen har en matteret overflade.
Jeg har desuden lavet to blad ornament ringe med udsavninger, hvor jeg i den ene ring har emaljeret i udsavningen og i den anden ring har jeg oxyderet i udsavningen.
Det sidste smykke jeg nåede at blive færdig med i januar, er en emaljeret halskæde, hvor bunden er lavet af sølv og kanter samt blomster af kobber. Dette smykke har jeg brugt i et indlæg om celleemaljering med tråd, hvor jeg gennemgår processen. Blad ornament motivet er jeg blevet rigtig glad for, og det er et tilbagevendende motiv. Der er flere ideer i hovedet med motivet, som bare venter på at komme ud.

1 kommentar:

  1. Får helt dårlig samvittighed over min butik. Det er længe siden der er kommet nyt op i den...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...