onsdag den 29. februar 2012

12 års dag

For 12 år siden på vejen hjem fra en skitur med efterskolen, blev det officielt: Per og jeg blev kærester. Det var den dejligste og måske lidt kiksede dag, men skønt. Det første jeg gjorde var vist at ringe hjem til min mor, for at fortælle, at jeg havde fået mig en kæreste. Det er nu 12 år siden. Sikke som tiden går. Det blev fejret med Asti til aftensmaden og her for lidt siden overraskede Per mig så med at sige: Ja, jeg har jo noget til dig. Prøv at se under sengen.
Jeg kigger under sengen og hvad er der der:


Dette skønne kamera, som jeg har gået og tænkt på, drømt om og planlagt at jeg snart skulle have. Så nu bliver der vist ikke blogget mere i denne uge, for jeg har travlt med at lege med mit nye legetøj.

Jeg har verdens bedste mand og jeg elsker ham meget højt :-)

9 kommentarer:

  1. Super :o) tillykke med såvel kærligheden som kamera.

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen og kameraet. Fedt kamera. Har det selv og er glad for det :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen!! Jeg fik et i julegave sidste år af min mand. Det bliver du bare så glad for!

    SvarSlet
  4. tillykke med jeres 12 år og kameraet sikke tiden går hurtig

    SvarSlet
  5. Tillykke! Super fed gave :-) Det mest imponerende er næsten, at han har kunnet gemme den for dig :-D

    SvarSlet
  6. Tak skal i have.

    Nina: Ja, helt utroligt, for vi har gjort rent i weekenden og netop støvuget under sengen!! men han har åbenbart først købt den i tirsdags :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er du heldig med sådan en gave, den blir du glad for. Tillykke med det hele og god weekend:-))

    SvarSlet
  8. Vi er også meget glade for vores svoger. Hils ham og sig tak for at han sagde ja på toppen af Eiffeltårnet.
    Megaflot kamera søs.
    MVH
    Spang

    SvarSlet
  9. Tak søs :-)

    den er nu dejlig at lege med, men mangler tydeligt et stativ og et ordentligt objektiv :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...