lørdag den 3. marts 2012

Månedens amio smykker Februar

Nu kunne jeg endelig løsrive mig fra mit nye total fede kamera, for at skrive et indlæg om de smykker jeg har produceret i februar måned. Det har været en produktiv måned, hvor jeg har fået lavet en lille serie af 4 ringe, som jeg er ved at finde et navn til. Jeg har flere ideer med kugler hvor der er emalje i til øreringe og vedhæng. Så her er der noget at se frem til.
Derudover har jeg fået lavet par øreringe med emaljerede sommerfugle og perlestave, der har emalje på endekuglerne. Det andet par er nogle skønne forglem mig ej blomster ørestikkere med blå transparent emalje, hvor der i midten er fattet en zirkonia.


Jeg kan også glædeligt meddele at jeg er ved at planlægge en give away :-)

4 kommentarer:

  1. Du er bare så flittig og gennemgående dygtig - tillykke med det hel og de fine reusltater

    SvarSlet
  2. Er helt vild med øreringene. De er lidt mere "rodede" end det du normalt laver. Rigtig fedt!

    SvarSlet
  3. Mange tak skal I have.

    Danagonia: en gang imellem skal lige prøve noget andet :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...