fredag den 23. marts 2012

Den 4. craft it forward pakke

Jeg har ikke tjekket postkassen hele ugen før i dag, hvor der lå en pakke til mig. Dejligt.
Det er den 4. og sidste craft it forward pakke jeg har fået fra Helle med bloggen Helle's rodekasse. Og se lige hvad hun sendte mig:


Et fint hæklet klæde. Den er næsten for fin at bruge, så den kommer til at hænge til pynt i køkkenet, hvor den passer fint ind med de rødlige farver. Derudover er der også et hæklet armbånd. Mange tak for dem Helle.

Hermed slutter craft it forward fra min side, men Helle vil på et tidspunkt sende craft it forward'en videre inde på hendes blog. Hold derfor øje med hendes blog.

Lige om lidt skal jeg til smykke fagmesse i Vejle og er meget spændt. Er helt sikker på, at jeg kommer hjem med nogle nye smykkesten.

God fredag til jer alle

1 kommentar:

  1. Sikke da en skøn pakke - Lækre farver hun har brugt.

    Håber du får en god messe:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...