søndag den 11. marts 2012

Smykke give away

Lukket for tilmelding, er ved at tælle op ( kl. 19.00 kommer indlæg med den heldige vinder)

Jeg har lavet en lille serie af ringe, hvor jeg har spurgt om hjælp til navngivningen af serien. Folk er kommet med mange gode forslag og ud fra alle de forslag der kom fra facebook og her på bloggen, har jeg valgt navnet "Simple Bubble" Jeg siger mange tak for jeres hjælp.

Da jeg nu har fundet et navn til min lille smykke serie, synes jeg det trænger til en give away. Jeg har også besluttet mig for at lave denne give away, da jeg på det seneste har modtaget den samme blog award fra forskellige bloggere. Jeg er utrolig glad for at modtage dem og det er så dejligt at andre synes man fortjener en blogaward. Blogland er da bare herlig :-)

I min give away har jeg produceret en ring af sterling sølv, med en emaljeret sølvkugle i transparent grøn farve. Ringen har en matteret overflade og har størrelsen 54. Er det ikke lige din størrelse, ændrer jeg den til din størrelse. Denne ring bliver ikke produceret til salg, så dette er et unika smykke.



Give away'en trækkes d. 18 marts og du deltager ved at skrive en kommentar til dette indlæg. Du kan også deltage med flere lodder:
1 lod for en kommentar til dette indlæg
1 lod for fastlæser her på bloggen
1 lod for at linke til give away på din blog
1 lod for at dele dette på din facebook væg

Skriv hvor mange lodder du deltager med samt din ringstørrelse.
Er du i tvivl om hvad din størrelse er, kan du med et målebånd måle omkredsen af din finger og dette er din størrelse og helst i mm.


42 kommentarer:

  1. Hej Alice :o)
    Meget flot Give away, jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    Ha`en god dag

    SvarSlet
  2. Hejsa..

    Jeg må sige, at du er alsidig i din smykkekunst.
    Denne ring er smuk - råt og feminint er lige mig.

    Jeg lægger tre lodder i skålen, og deler med mine venner på face. Jeg har ikke noget på min blog endnu..
    God sønndag..

    Hilsen birhe.gug@live.dk

    SvarSlet
  3. Hej Alice..

    Jeg deltager gerne med 4 lodder, for at vinde denne smukke ring.

    God søndag til dig

    SvarSlet
  4. Hvor er det dog en meget smuk ring..Helt enkel og og rå, med en lille farverig sten, lige min stil!!!;O)

    Har forsøgt mig med målebåndet som siger 6 cm, så det må jo være min størrelse...;O)

    3 store lodder herfra!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt fint Petula :-) jeg tager den så i mm, så det bliver en størrelse 60 for 60mm rundt om din finger :-)

      Slet
  5. wauw den er lækker.. simpel og fin! Er med på et lod

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med fuld hus!

    SvarSlet
  7. 3 lodder til mig tak :) (fast læser, kommentar og delt på facebook).

    Jeg må skulle have ringen i str. 51. Det er faktisk lidt pinligt at jeg ikke er helt sikker, taget i betragtning at det ikke er 6 mdr siden jeg stoppede med at arbejde hos en guldsmed :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende at du har arbejdet hos en guldsmed. Når du nu ikke arbejder der længere, har de så brug for en ny medarbejder? f.eks. en nyudlært guldsmed?

      Ang. din størrelse, så kan du med et målebånd måle størrelsen rundt om din finger i mm.

      Slet
    2. Når jeg måler med et målebånd ender jeg på 60, og det er i hvert fald helt galt. Jeg endte med at gå ud fra en spinning ring hvor jeg kendte størrelsen, og så vurdere forskellen - det lærer man heldigvis :)
      Jeg arbejdede i butikken i weekenden, og det er nok ikke lige de 8 timer/mdr du drømmer om at overtage :-P

      Slet
  8. Sikke da en fin ring, den vil jeg selvfølgelig gerne vinde :)
    Jeg deltager med 2 lodder og min ringstr. er 57

    SvarSlet
  9. Hej! Det er jo lige min farve! Smuk ser den ud! Jeg snupper 3 lodder og HÅBER at blive forkælet!

    SvarSlet
  10. jeg vil også gerne være med - super smuk ring:)
    Min str. er 60 og jeg vil gerne deltage med 2 x lodder (fast læser + kommentar)
    Jeg krydser fingre
    Knus Axix

    SvarSlet
  11. Hvor dejligt at der er så mange som være med :-)

    SvarSlet
  12. Jeg vil selvfølgelig også gerne deltage - 3 lodder herfra (delt på FB, fast læser, og en kommentar).
    Ringstørrelse ca. 58 :o)

    Og jeg kan bare ikke fatte at udgive en kommentar under mit navn, selvom jeg er fast læser (har tjekket det 1000 gange). Skal man virkelig have en blog for at kunne det? Eller er det bare min computer der er mærkelig? For jeg kunne da godt engang...

    Jeg fatter det ik' !

    Knus Merete :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete

      Tjah... du behøver ikke at have en blog, men måske man skal have konto enten ved google eller nogle af de andre steder som bliver opremset i "svar som".
      Vi kan jo lige se på det når vi mødes på lørdag :-)

      Slet
  13. En rigtig sød lille ring. Du er super dygtig til smykker, nyder at se og læse på din side.
    Så lodderne jeg mener at jeg kan deltage med 3 lodder. Har ingen blog.
    Blir rigtig glad hvis jeg er så heldig at vinde.
    God weekend :-))

    SvarSlet
  14. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    3 lodd
    65mm
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  15. Hvor er det dog en lækker give-away! Jeg vil i hvert fald gerne være med på 1 lod :D

    SvarSlet
  16. Meget fin ring. Deltager med 1 lod :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Sikke en fin ring - jeg vil gerne være med. Jeg vil gerne have 3 lodder.

    SvarSlet
  18. hejsa.:-)

    Sikke en fin præmie, jeg vil gerne deltage med 2 lodder - og er vist en str. 49

    SvarSlet
  19. Jeg snupper 3 lodder.
    Den ring er bare super fin!
    Jeg har ønsket mig en ring i mange år, men grundet mine temmelig tykke fingre, så er det sgu ik så nemt at finde en :(

    Jeg er vist en str. 70-71 (hej pølsefingre!) :)

    God weekend!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Skøn skøn giveaway!
    Jeg er med på 4 lodder!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  21. Ajjj hvor er den fin!!!!
    Den her give-away er jeg simpelthen nødt til at deltage i :)

    Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  22. Deltager gerne med 2 lodder og glæder mig til følge med her

    SvarSlet
  23. Hvor den smuk.
    2 lodder til mig.
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  24. Wauw, skal i have alle sammen. Hvor vildt at så mange deltager :-) Det bliver spændende i morgen til udtrækning :-)

    SvarSlet
  25. Der mangler lige et "tak" før skal !! :-)

    SvarSlet
  26. Fantastisk flot ring! Jeg vil gerne deltage med 1 lod og bruger str. 58 mm.
    Mvh Lene (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  27. Wauw... Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  28. Ser først din fine Give away nu - du er da et jern til at fremtrylle smukke sager - 2 smykkelodder - 54 mm

    SvarSlet
  29. Sikke en flot ring!
    Jeg deltager med to lodder og min str. er 53 mm.

    SvarSlet
  30. Hvor er den SMUK! Jeg vil meget gerne være med med 2 lodder - og den der ringstørrelse må jeg lige finde ud af hvis jeg er så heldig. Ved bare at jeg har lidt store fingre :-)

    SvarSlet
  31. Hvor er den flot. er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  32. Jeg er med på to lodder :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Hej igen Alice
    jeg ramte vist ikke plet første gang jeg sendte en kommentar. Prøver igen for den ring må jeg ha´.
    Størrel? ved jeg ikke...kan du ikke "ringe" til mig :-)

    SØS, Spang

    SvarSlet
  34. Meget fin ring! Jeg snupper 3 lodder :)
    Str 25 mm
    Hilsen, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Regina
      Er du sikker på din størrelse? mål med målebånd rundt om din finger. Er den under 47-48 er det mere en børnestørrelse.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...