lørdag den 31. marts 2012

Månedens amio smykker Marts


Denne måned har jeg ikke haft så meget tid til at lave smykker, da jeg er i gang med et meget spændende smykke projekt. Det kan jeg de svære først blogge om sidst i april. Jeg har dog fået lavet to par øreringe i denne måned. Et par "Forglem mig ej øreringe", som blev hurtig solgt. De er lavet af sterling sølv med transparent blå emalje. Ligeledes er det andet par øreringe også lavet i sterling sølv. Disse øreringe har jeg brugt en del tid på at eksperimentere med farven. Jeg er gået efter en koral rød transparent farve. Jeg har prøvet med flere forskellige lag af forskellige farver, hvor jeg til sidst er kommet frem til farven på disse koralrøde øreringe.


Næste måned bliver spændende, for da er jeg nemlig klar til at vise nogle smykker, jeg har arbejdet længe på og jeg er spændt på at se og høre hvad folk synes om dem.

God lørdag

3 kommentarer:

  1. Ser godt ud - og tillykke med salget.

    De nye i koralfarve skal nok også blive revet væk - det er et af årets trendfarver.

    Dejlig så produktiv du er

    God påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-)
      Ja, det er det nemlig. Også derfor jeg har arbejdet med farven. Så det er jo ikke utænkeligt at der kommer flere smykker med farve ;-)

      Slet
  2. Hvor er de skønne - begge par.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...