torsdag den 16. februar 2012

Ringe uden navn!

Jeg har de seneste dage sat nogle skønne ringe til salg i min amio butik. De bygger alle over en simpel rund tråd som ringskinne og oven på dem, har jeg loddet små sølvkugler på. I nogle af kuglerne har jeg lagt emaljer i og i andre har jeg fattet zirkonia i. Enkelte ringe er sølvkuglen formet mere som dråbe eller ophøjet på en tråd. De forskellige højder på sølvkuglerne, giver en spændende kombination sammen. Ringene er matteret og giver en skøn rustik overflade.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg egentligt skal kalde min lille serie af ringe. Har I nogle forslag?


Ringene kan købes hver for sig, men sammen skaber de utallige kombinations muligheder. Dem med emaljer i, synes jeg selv, er ret interessante og da har jeg andre ideer til nye smykker.






6 kommentarer:

  1. Hvad med.... ønskering - drømmering - eventyrring......lidt forslag.
    De er ellers rigtig søde.
    God weekend.
    Vh.
    Jonna

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine... Hvad med noget "mix and match"

    SvarSlet
  3. ja, det er gode forslag.
    Kom med flere :-)

    SvarSlet
  4. hvad med dream bubbles????

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...