mandag den 6. februar 2012

Ring med kontracharnier

Den første opgave jeg lavede på skoleforløbet i denne omgang, var en ring jeg selv designede. Den kan åbnes og lukkes. Jeg har tidligere omtalt opgaven her og her, men nu har jeg endelig fået taget billeder af den, så jeg kan vise den herinde. Jeg er ikke helt tilfreds, der er en del småfejl og jeg skal da også lave et andet smykke med kontracharnier, så jeg kan gøre det bedre. Men det bliver som "hjemmeopgave".

Jeg har desvære ikke været så god til at tage billeder undervejs, så jeg har kun billeder af det færdige resultat.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin....den kan jeg rigtig godt lide:-))

    SvarSlet
  2. Tak skal I have. Ja den er lidt sjov at den kan åbnes og der gemmer sig noget inden i.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...