søndag den 12. februar 2012

Blog award


Jeg har modtaget en Liebstar blogaward fra Danagonia. Hvor er det skønt at modtage en blogaward fra en jeg selv følger med stor interesse. Tusind tak for den D. :-) Den er jeg rigtig glad for. Jeg ville jo gerne sende den tilbage til Danagonia, men jeg skal finde 5 andre blog, der har under 100 faste læsere. Det er desvære ikke lykkedes mig helt. Jeg har fundet 3 blogs, som har opdaget i løbet af det sidste halve år og som jeg synes fortjener en blogaward :-)

Tilføjelse d. 18 februar: Jeg har også modtaget denne blogaward fra 5. th.e og jeg siger mange tak. Tjek endelig hendes blog, den er nemlig også rigtig spændende. Hun laver mange forskellige kreative projekter og særligt papirsprojekter.

Tilføjelse d. 23 februar: Sørme om jeg ikke har modtaget blogawarden endnu engang fra en skøn blogger ved navn Sussie. Tusind tak for den og de søde ord om min blog. Bliver helt rørt af alle dem jeg har modtaget blogawards fra. Det varmer.

Tilføjelse d. 25 februar: Helt utrolig, for fjerde gang har jeg nu modtaget denne blogaward. Jeg siger mange tak til Sabrina fra bloggen Krigshaars Krusedulle. Sabrina blogger om hendes kreative sysler især om hendes scrappe projekter. Gid jeg selv havde mere tid til at scrappe, men mine smykker tager al min tid.

Dem jeg sender blogawarden videre til:

Grovsorteret:

Elsker at se hvilke kunstnere hun har fundet. Det er relevant kunst med tilpas skævhed og pudsighed, der gør det interessant at følge med. Ved nogle af kunstnernes værker tænker man bare, hvordan kan det lade sig gøre og hvor er der bare mange fantastiske kunstnere, som har styr på deres håndværk.

Bæredygtig design

Hun blogger om bæredygtig design. Det er ikke så længe siden, at hun har været fredagens perleblogger hos Karen Klarbæks Verden. Her stiftede jeg bekendtskab med bloggen. Hun er faglig interesseret i bæredygtig design og underviser samt holder foredrag herom. Men hun kommer også med små gode ideer, til hvad man selv kan lave af genbrug, f.eks. et snittet hjerte.


Hyggelig kreativ

Som hun selv skriver er det en hyggelig kreablog, med mange søde kreative projekter. Det er et stykke tid siden, at hun har blogget, så måske kan denne blogaward lige give hende lyst til at komme igen :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Alice.
    Jeg er oprigtig glad og beæret for din interesse og de pæne ord om min blog, men jeg kan ikke overskue det med blogawards.
    Har set på din blog og butik og synes det er nogle skønne ting du laver.
    Venlig hilsen Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...