søndag den 19. februar 2012

Kobber øreringe med emaljeret sommerfugl og perlestave

Jeg har slet ikke fået vist et par øreringe, jeg lavede for et stykke tid siden. De er lavet i kobber og sommerfuglene er emaljeret på begge sider. Perlestave er også emaljeret på kuglen og er viklet, så det ser krøllet ud. Perlestave er jeg stærkt inspireret fra Barbara Lewis's smykker. Hun arbejder som jeg med emaljer, men hun bruger en anden teknik end jeg. Hun brænder direkte på en flamme, hvor jeg normalt bruger ovn eller brænder under en flamme, uden at flammen rører emaljen.
Sommerfuglene er dog ikke brændt direkte på en flamme, men i en emaljeovn. De er til salg i min amio butik.



I næste uge holder jeg ferie og derfor vil der ikke blive blogget i den periode.
I må alle have det godt og have en god fastelavn.

4 kommentarer:

  1. De er godt nok smukke, og lige mine ynglingsfarver.

    SvarSlet
  2. Super søde øreringe;)

    Jeg har idag givet dig en blog-award kig ind og se på
    http://skovlygaard-skovlygaard.blogspot.com/

    Rigtig god weekend
    Hilsen Sussie

    SvarSlet
  3. Wow nogle flotte øreringe!

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  4. Som altid vildt flot!
    Jeg har givet dig en award, fordi du laver så fede smykker (og jeg er lidt misundelig). Vil du lege med er den her: http://krighaar.blogspot.com/2012/02/jeg-har-faet-en-award.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...