søndag den 3. juli 2011

Award til mig :-)


I hele min blogtid har jeg nu modtaget min tredje award fra bloggen FeltogSjov. Som FletogSjov selv skriver er det en dejlig fornemmelse, at der er en som tænker på en og vil give en award. Jeg siger mange tak for opmærksomheden. Som ved de fleste awards, er der spørgsmål man kan besvare og nogle retningslinjer at følge.

1. Man skal linke til den man har fået awarden af.
2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere der har færre end 100 faste læsere.
3. Man skal svare på 5 spørgsmål

5 svar fra mig:
1: Hvorfor begyndte du at blogge ?
Jeg startede med at blogge, da jeg var træt af min gamle hjemmeside, hvor jeg kun fremviste billeder af mine smykker. Det at styre en blog, er mere interaktivt med læsere og betragtere. Folk kan kommentere hvert enkelt indlæg og derved også direkte kommentere til de enkelte smykker jeg laver. Jeg er også faldet for den mere personlige side af at blogge frem for en almindelig hjemmeside. Jeg startede med at min blog primært skulle handle om mine smykker, men nu er det generelt om alle de kreative påfund jeg laver i min fritid. Men mine smykker er stadig det som fylder mest på min blog.

2:Hvilke blogs følger du ?
Jeg følger mange forskellige blogs. For hver af mine hobbyer eller interesser har jeg forskellige spændende blogs jeg følger. Det de nok alle har til fælles, er at, de alle er super kreative aktører, der har mange ideer at dele ud af.

3:Favoritfarver:
hhmm. Ved ikke om jeg har en ynglingsfarve. Det er meget i periode, hvad jeg kan lide af farver.

4:Favoritfilm:
Jeg er meget vild med filmatiseringerne af Jane Austin bøgerne, men er også til Star Wars og Star Trek.

5:Hvilke lande vil du besøge og hvorfor?
Jeg vil hele verden rundt :-) men jeg vil helst på skiferie og er ikke fikseret på et enkelt land. Der skal prøves lidt af hvert. Næste gang min mand og jeg skal afsted, bliver til nord Norge, hvor kan stå på langrend og hvis vi er heldige, ville det være fedt at se nordlys :-)

Jeg har valgt ikke at sende denne award videre, da jeg ikke har været så heldig de sidste to gange med at de blev modtaget. Dels fordi at jeg har sendt dem til udlandske blogs og dels fordi enkelte er imod awards.

1 kommentar:

  1. Hejsa Inge-Lise
    Jeg ser nærmere på det en af dagene :-) Det var da træls med den anden blog, den så ellers fed ud.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...