torsdag den 28. juli 2011

Lidt af stuen


Vi er efterhånden kommet godt på plads i vores nye lejlighed. Jeg har desvære glemt at tage billeder af lejligheden inden vi flyttede alle vores ting ind. Det kunne ellers have været sjovt at se før og efter billeder. I stedet kan jeg vise hvordan det er blevet. Jeg leger dog stadig med indretningen og vi mangler også at få alle billederne op at hænge. I dag har jeg fundet pladsen til mine to hyggelige borde, som jeg selv har sat i stand. Det petroleumsblå kommode står fin ved siden af terrassedøren. Nu er det lilla bord kommet ind i stuen og står fint ved siden af sofaen. Det er dog ikke helt færdigt endnu. Der skal laves mosaik mønster af hvide ituslåede fliser og lilla knapper. Bordets nye plads fungerer overraskende godt, for så kan skamlen stå under den. Det fungerer også fint med den lilla farve sammen med den petroleumsblå farve. Troede ellers i starten at det ville blive for meget.

Sidste torsdags viste jeg billeder af mit nye smykkeværksted og i dag viser jeg et lille hjørne af stuen. Hvad mon jeg viser næste torsdag - ja det vil tiden vise.

2 kommentarer:

  1. Det ser da ud til at være en dejlig lys lejlighed. Det er altid bart når man lige er flyttet ind. Især jo væggene. Tror alle burde flytte sit hjem udenfor og starte rummene forfra engang imellem, for så kommer der friske øjne på....

    SvarSlet
  2. Ja, det er sjovt at se sine møbler og ting i nye sammensætninger og omgivelser :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...