torsdag den 21. juli 2011

Mit nye smykkeværksted


Min mand og jeg er nu flyttet i vores nye lejlighed og er endelig ikke længere hjemløse. Vi har hele ugen knoklet for at komme på plads og i dag blev jeg færdig med at indrette mit nye smykkeværksted. Så nu kan jeg endelig komme igang med min smykkeproduktion. Jeg har købt nyt udstyr, men mangler lige en gasflaske så jeg rigtig kan komme igang og det bliver købt som det første i morgen. Jeg har nemlig travlt, da jeg har meldt mig til en udfordring hos Mamma Mia's Verden. Den har deadline d. 1 august og jeg har et vildt projekt i hovedet - jeg håber jeg kan nå det.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med jeres nye hjem. Dejligt med eget værksted. Held og lykke med begge dele.....

    SvarSlet
  2. Tillykke med lejligheden Alice. Glæder mig til at se alle de nye smykker, der skal kreeres i dit nye værksted :-)

    SvarSlet
  3. Hej :)

    Husk deadline er rykket til den 1/9 :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Det er da også rigtigt :-) var lige ved at få stress :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...