søndag den 31. juli 2011

1 års bryllupsdag

I dag har min mand og jeg 1 års bryllupsdag. Hvor tiden dog bare flyver af sted og se hvor dejlige vi så ud for 1 år siden.



Til brylluppet fik vi en mindekasse, som vi først måtte åbne på vores 1 års bryllupsdag. Og tænk jer, den er faktisk først blevet åbnet i dag. Jeg har godt kunne vente selvom jeg er så frygtelig nysgerrig.


Den indeholdt dejlige og søde hilsner fra alle vores gæster. Tak alle sammen for de dejlige ord og sikke mange som vil invitere os på en middag og vil drikke en masse øl med os. Kassen indeholdt også to champagneglas og en flaske rosé (måske). Vi er lidt i tvivl om hvad det er, men spændende ser det ud. Vi er kun lige kommet hjem fra en weekendstur, så den venter vi med at smage på.

2 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med bryllupsdagen. Så yndige i er.... Og sådan en mindekasse er da en fantastisk god ide. Så oplever man da lige dagen igen

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med bryllupsdagen.

    Sikke en god ide med en mindekasse. Det vil jeg huske hvis jeg skal til bryllup.

    Kram Marlene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...