lørdag den 16. juli 2011

Rubinbryllup



Mine svigerforældre har haft rubinbryllup. Et helt år forinden begyndte svigermor at tale om, at hun jo gerne vil have et rubinsmykke af sin mand til deres rubinbryllup. Nogle uger inden går det op for svigerfar at hun selvfølgelig skal have et rubinsmykke :-) Og hvem var lige heldig at få lov til at lave den: Mig nemlig :-)

Svigermor har desvære høfeber og holder ikke så mange blomster, men hun har utrolig mange orkideer og der bliver flere og flere. Derfor har jeg lavet en orkide halskæde i oxyderet sølv. I orkideens kerne er der en guldkugle, hvor jeg har fattet en fin rubin.
Hun blev meget glad for den og tog den på med det samme.

Flytte status: Måske får vi nøglen i morgen :-)


4 kommentarer:

  1. Din familie er da velsignet med alle de personlige smykker du får fremstillet til særlige lejligheder. Tillykke med svigerforældrene og især din svigermor med det meget smukke smykke !!

    SvarSlet
  2. Den er smuk, du har en heldig svigermor.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :-) ja min familie er heldige.

    SvarSlet
  4. Jeg er meget meget glad for smykket.
    Det er bare helt utrolig fint.
    hilsen svigermor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...