fredag den 29. juli 2011

Abstrakte blomster smykker

I denne uge er jeg blevet færdig med to sæt smykker. Nu hvor blogudfordringen heldigvis er blevet ændret til d. 1 september, har jeg lige kunne arbejde med andre smykker. Det ene jeg har lavet i denne uge er ørestikkere af sølv, lavet af en rund sølvplade, som jeg har hvælvet. De er efterfølgende blevet smeltet i overfladen og en guldkugle er blevet påloddet.


Det andet smykke jeg har lavet er en fin rustik ring over samme princip som ørestikkerne, men hvor der også er påloddet sølvkugler. De abstrakte blomster består ligeledes også af en guldkugle i midten. Det er en størrelse 54.


Disse smykker har jeg sat til salg på amio her til aften. Ørestikkerne koster 300 kr. og ringen koster 1000 kr.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine begge dele.

    God ide!!

    SvarSlet
  2. Tænkte nok de faldt i din smag :-)

    SvarSlet
  3. Igen nogle meget smukke smykker, ringen så absolut min favorit :)

    SvarSlet
  4. Det er nogle flotte ting du laver;) jeg vil bestemt kigge forbi igen;)

    SvarSlet
  5. Tak skal du have. Tager lige et smut forbi dig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...