mandag den 1. august 2011

Hjemmelavet lampeskærm

I januar viste jeg et billede af en lampeskærm jeg har lavet til min søster i julegave. Den gang fik jeg taget et rigtig dårligt billede af den. Jeg har lige været hjemme og besøge hende, hvor jeg fik taget et nyt billede. Synes den er blevet så fin, at den fortjener at blive vist frem igen.


Lampeskærmen er lavet af astralit købt i panduro. Den er lavet af aflange blade, der har en fold langs midten. De første 15 cm er klippet op og foldet sammen, hvor jeg har skåret et kryds, så ledningen kan komme igennem. Som det sidste har jeg lavet en lille dække hætte, som en flad kegle, der er limet sammen med sekund lim.

3 kommentarer:

  1. Den er super fin ☺

    SvarSlet
  2. Den er helt vildt flot, havde aldrig gættet den er "hjemmelavet".

    SvarSlet
  3. Tak skal I have. Jeg er altså også bare pave stolt. Den er også meget inspireret af en lampeskærm som man kan købe et eller andet sted på nettet, men jeg kan ikke længere huske hvor.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...