torsdag den 25. august 2011

Billedvæg


Endelig har jeg fået lavet min billedvæg. Som I kan se, er der kommet en bagplade og det var egentligt ikke meningen. Men det er en bærende væg og ikke nemt lige at banke søm i til billeder. Derfor overgav jeg mig til min mands forslag om en bagplade. Den har jeg malet hvid, men kanten rundt har jeg malet lilla. Jeg går og overvejer om jeg også på fronten skal male en lilla kant, men den skal jeg lige gå og tygge lidt på.


Maleriet til venstre og den tomme ramme til venstre, er jeg ikke helt færdig med. Rammen skal have en anden farve og skal have noget indhold. Maleriet skal blot males færdigt. Jeg mangler bare lige flere timer i døgnet.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med sådanne billedecollager og din/jeres ser super godt ud. Synes da ikke det gør så meget med den bagplade..

    SvarSlet
  2. Ser godt ud med pladen. Jeg ville nok ikke male forkanten, for den er flot med den kontrast blot på siderne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...