torsdag den 11. august 2011

Bolig torsdag - Entré

I dag bliver det ikke fotografier fra stuen jeg vil vise på min bolig torsdag her på bloggen. Næ i dag bliver det vores entre og jeg er i en proces hvor det skal se pænere ud.

Først så det sådan ud:


Meget hvidt og kedeligt. Nu har jeg så malet en plade petroleumsblå til oven på skohylderne og det giver da lidt mere farve.


Men jeg har også planer om at tapesere skohylderne. Jeg købt lidt forskellig og dem har jeg prøveopsat og nu er jeg lidt i tvivl om det grå passer sammen med de to andre tapeter samt den petroleumsblå plade oven på skohylderne. Hvad synes I? Fra i morgen eftermiddag har jeg to ugers ferie og da vil jeg have tapeseret skohylder.


4 kommentarer:

  1. Det bliver supert. Især med blå mønster er rigtig flot til hylden

    SvarSlet
  2. Jeg ville vælge det med fuglene, hvis du bruger det nederste er du tilbage til hvid, men det er selvfølgelig mere roligt!

    SvarSlet
  3. Jeg kan rigtig godt lide det hvide med træerne :o) Syntes det giver lidt liv uden at være for dominerende. Men ellers er det med frøerne på også fint ;o)

    Hilsen Merete

    SvarSlet
  4. Det var meningen at jeg ville bruge dem alle sammen, og ikke kun en slags. Det fik jeg vist ikke skrevet tydeligt nok. Så det jeg er i tvivl om, er om det grå passer til de to andre tapeter og om det falder for meget ved siden af?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...