torsdag den 4. august 2011

Stuen i dag

I dag vil jeg vise fotografier af vores nye hjem og som sidste torsdag bliver det igen en lille bid af stuen. Vores sofa kunne nærmest kun stå på en måde og det er som vist på fotografiet neden for. Der er dog en radiator bag ved sofaen. På grund af radiatoren skulle sofaen stå et stykke ude fra væggen, hvilket er lidt træls. Men afstanden mellem væg og sofa, løste vi ved at sætte en hylde op bagved sofaen.




Jeg er ved at finde ud af hvordan vores billeder skal hænge over sofaen. Jeg har i flere år været fascineret af billeder der hænger tæt sammen eller i grupper. Nu vil jeg altså også have det, selvom min mand synes det er alt for mange huller at skulle bore til alle billederne. Det er virkelig noget af et puslespil at få billeder i tætte grupper til gå op i en højere enhed. Så jeg har ikke helt fundet en endelig løsning. Men det bliver nok som på det sidste fotografi.




2 kommentarer:

  1. God løsning med hylden, det giver både rum og opbevaringsplads :) Er også vild med mange billeder sammen har bare slet ikke kombinationssans, men det ser godt ud når andre gør det :)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se hvad der sker med væggen - jeg elsker en masse billeder i blandet stil på væggen, giver et dejligt grafisk udtryk.
    A xx

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...