tirsdag den 2. august 2011

Hvor fanden blev mine nøgler af!?

I morges kunne jeg bare ikke finde mine nøgler. Jeg ledte febrilsk alle vegne og der var kun 5 min. til min bus kørte. Typisk...Det endte med at jeg måtte tage den tredje nøgle og få min mand til at køre mig til bussen.


Da jeg kommer hjem, leder jeg igen alle mulige steder og kan overhovedet ikke finde den. Så giver jeg op og beslutter mig for, at den må være i min mands bil. Så længe han ikke er kommet hjem, kan jeg ikke lede efter den i bilen. Så vil jeg lige se til min nye clematis plante, som har det lidt svært og hvad ligger på terrasse kanten! Selvfølgelig mine nøgler! Gad vide hvor længe de har lagt der. Sikkert hele natten!! Jeg har ellers sådan en fin nøgleskab jeg selv har lavet, men den skal jeg vist lige opdrages til at bruge igen :-)

Når jeg sådan ser mit nøglebundt så ser den egentligt ret kedelig ud. Så jeg må hellere få lavet noget pynt til den og jeg har allerede en emaljeret dimsedut i hovedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...