mandag den 15. august 2011

Nye gaveæsker til amiosalget


Jeg plejer at selv at dekorere små æsker til mine smykker jeg sælger på amio.dk, men det sidste stykke tid har jeg haft svært ved at følge med. Derfor har jeg købt nye smykkeæsker med indsats så de kan bruges til ringe, halskæder og øreringe. Jeg har også købt forskellige slags bånd, så de ikke komme til at se helt ens ud.

Æskerne er købt på ebay. Puha, det er ved at blive et farligt sted. Så mange ting man finder og tænker man slet ikke kan undvære.

Hvad er dit seneste ebay køb?

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine Alice! Jeg har også købe æsker, selvom det nu er super fint med de hjemmelavede, men tiden går jo fra at lave smykker.

    SvarSlet
  2. Fine æsker Alice...jeg købte 5 cm store træknapper i sidste uge, ellers er det et par måneder siden jeg sidst var forbi ebay :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...