onsdag den 29. juni 2011

Flyttet men ikke ind!


Hele weekenden blev brugt på at pakke vores ting og møbler sammen. De er nu opmagasineret til vi kan flytte ind i den nye lejlighed omkring d. 18 juli. Vores nuværende lejlighed er nu overdraget til andre som allerede er ved at finde sig til rette.
Så farvel kære lejlighed, farvel kære vitrineskab, farvel kære sofa, farvel smykkeværksted og farvel alle vores andre ting. Vi ses igen midt i juli til nye omgivelser.
På grund af vores boligforhold og ingen netadgang, vil jeg de næste to-tre uger ikke være så aktiv på bloggen. Men vender stærkt tilbage når vi er kommet på plads.

I sidste uge fik jeg en award af Fletog Sjov, men jeg har desvære ikke haft tid til at se på det endnu. Men jeg siger mange tak fordi du tænkte på mig. Næste gang jeg får mulighed for at komme på nettet, vil jeg skrive et indlæg om awarden.

3 kommentarer:

  1. Træls situation, men inden du får set dig om, er du ved at indrette det nye sted God sommer :-)

    SvarSlet
  2. Puha. Held og lykke med det hele. Tiden skal nok gå hurtigt ;)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :-)
    Ja denne uge er heldigvis gået hurtigt. Nu må de næste to uger også gå hurtigt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...