fredag den 17. juni 2011

PERLEBLOGGER hos Karen Klarbæks Verden

Jeg har gået og troet at d. 17 er på lørdag, men det er jo idag og det vil sige at jeg er PERLEBLOGGER hos Karen Klarbæks Verden. Hvor heldig har jeg lige lov til at være. Tak for muligheden Karen.
Jeg vil sige velkommen til jer som lige kommer forbi min blog. Jeg blogger hovedsageligt om mine smykker jeg laver i min fritid. Men jeg har også utrolig mange andre kreative projekter kørende som jeg blogger om.
Hvis man synes at min blog er værd at følge siger jeg også mange tak til jer som bliver mine nye fastelæsere. Derudover vil jeg gøre opmærksom på, at jeg også har en Facebook side som man kan "Like" hvis man lyster :-) Knappen til det findes sidst i menuen til højre.

I anledning af at jeg er PERLEBLOGGER i dag, har jeg været teknisk kreativ og produceret en lille filmklip med mine smykker og hvor jeg står og arbejder. Jeg har lavet den helt uden hjælp fra min mand så jeg er meget stolt :-)

God fornøjelse og god weekend.

8 kommentarer:

  1. Takk for titten;o)
    Det er flott at Karen gjev oss denne muligheten til å finne nye flotte bloggar.

    Du lagar mykje fint.

    SvarSlet
  2. Sikke en fin video Alice. Jeg er en knaldperle til det der video...jeg har nok i at lære mit kamera at kende... :-)

    Smykkerne ved du jo jeg er vild med...Håber du får flere læsere efter du har fået reklame hos Karen :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukke og imponerende ting du laver, det har været en fornøjelse at se din blog igennem fra den ene ende til den anden.

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor du laver fine ting;)
    din viodeo er super fed...den gør det hele mere levende;) Glæder mig til at følge med dig;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Nej nogen søde smykker du laver, og jeg er imponeret over at du kan smile til kameraet uden at slå dig over fingrene! :) var lige lidt nervøs et øjeblik ;)

    SvarSlet
  6. Hvis du kan lave så smukke smykker, så kan du også lære at hækle ;-)
    Faldt over din blog via Perleblogger hos Karen, og har tlmeldt mig din blog - glæder mig til at følge med fremover. (Jeg laver også sølvsmykker, men i Silver Art Clay).

    SvarSlet
  7. Hejsa alle sammen
    Tusind tak for jeres kommentarer og hvor det varmer at det falder i jeres smag både mine smykker og min blog.

    SvarSlet
  8. Filmen er jo blevet rigtig fin Søs. Jeg har siddet og grinet af den. Fantastisk.

    MVH
    Spang

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...