fredag den 17. juni 2011

Ny hobby - hækling?!....

Jeg har oprettet en ny mappe på computeren og den hedder Hækling. Ja, folkens nu har jeg besluttet mig for at lære at hækle, for jeg synes I andre som hækler laver så mange fine ting og dem vil jeg også lave :-) Grunden er egentligt at, da vi flytter skal jeg til at køre med bus til arbejde - hele 45 minutter i bussen hver vej. Så her er der masser af tid, men jeg kan jo hverken tage mit smykke udstyr med eller mit malergrej. Derfor er det oplagt at hækle i bussen. Jeg har forsøgt at hækle før og da var jeg godt nok ved at give op, men nu vil prøve igen.

Jeg er så ikke kommet så langt... Jeg har indtil videre kun købt en hækle nål, men så langt så godt.

2 kommentarer:

  1. Velkommen til en tidsrøver af de helt store... hehe!!!
    Jeg kom igang med at hækle fordi min veninde ville lave en poncho og aldrig havde hæklet før og så var jeg jo nødt til at lære og hækle "rigtigt" for at kunne hjælpe hende... og nu kan jeg slet ikke lægge det fra mig igen :-)

    SvarSlet
  2. Velkommen i klubben - Og præcis - Hækling kan nemlig haves med overalt og det fylder ikke alverden. Det er bl.a. det der gør det så fantastisk:-) God fornøjelse!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...