torsdag den 23. juni 2011

Status på hækling og flytning

I dag gik jeg en lille tur i Ringkøbings forretninger og fandt en hyggelig lille butik fyldt med garn fra gulv til loft. Butikken hedder Ringkøbing Broderi og Garn og har eksisteret i ca. 7 år. Indehaveren er utrolig sød og imødekommende. Jeg havde lidt svært ved at overskue hvad jeg ville have, så jeg fik ikke købt noget garn. Jeg ville bare lige snuse lidt og røre ved herlighederne. Nu hvor jeg er kommet hjem har jeg besluttet mig for, at det første jeg vil begive mig i kast med er hæklede flag. Bloggen Karen Klarbæks Verden har en vejledning jeg vil prøve at følge. Bloggen Marolle vil til at lave hækle vejledninger og har du det som jeg, en total nybegynder og masser af lyst til at lære at hækle, kan du inde på hendes blog give hende nogle ideer til hvad hun f.eks. skal lave vejledninger til. Det kunne være forklaringer til hækleopskrifter og de forskellige fagudtryk og meget mere.




Status på flytning

Det var meningen vi skulle flytte i næste uge. Men der er sket nogle fejl med overlappende kontrakter, der betyder at vi først kan flytte ind i den nye lejlighed d. 18 juli. Vi skal så være ude af vores nuværende lejlighed næste fredag, så vi har lige to-tre uger hvor vi er hjemløse. Dette fandt vi ud af i weekenden og vi har brugt hele ugen på at finde en løsning. Så nu får vi vores ting opmagasineret og vi kommer til at bo ved noget familie imellem tiden. Det er bare træls at det hele bliver udskud og det har sat en dæmper på min flytte stemning. Fordi vi skal have opmagasineret vores ting i så lang tid, kan jeg jo ikke bare lige lave nogle kreative ting og sager som smykker eller papirsprojekter. Ih, hvor er jeg bare allerede træt af det. Men så er det jo jeg har mit nye projekt med at lære at hækle - så det skal nok gå :-) Det fylder heldigvis ikke så meget.

Jeg ønsker alle en god Sankthans

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...