torsdag den 2. juni 2011

Blomster smykker til amio biksen

Jeg har her til aften lagt to nye smykker ind på min amio butik. Denne gang har jeg arbejdet med blomster og fået lavet en yndig ring med en blomst med tre små guldkugler af 14 kt. guld.


Til ringen passer denne halskæde, som også har en fin lille blomst med tre små 14 kt. guldkuler. Stenen er en ametrin fra Madagaskar.


Jeg vil lige reklamere lidt for at jeg har en facebook side knyttet til min amio butik og synes man godt om mine ting kan man jo "like" mig :-) Jeg har en link neden for, men også nederst et sted i min menu til højre.



3 kommentarer:

  1. Hej, jeg er ny fast læser på din blog.

    Det er nogle meget smukke og charmerende smykker du laver ☺

    SvarSlet
  2. Hejsa Maja
    Velkommen til og mange tak :-)

    SvarSlet
  3. Nogle rigtig fine smykker, kan rigtig godt lide ringen!! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...