mandag den 27. december 2010

Pakkeleg til juelfrokost

Traditionen tro er der julefrokost i min familie d. 25. december og da skal vi alle selv lave pakken til pakkelegen. I år lavede jeg glaserede ananas og vanillesukker, der kom i pæne glas og med hjemmelavede etiketter. De glaserede ananas smager også rigtig godt.


Her kan man bedre se de glaserede ananas


Jeg fik desvære ikke en pakke i pakkelegen. De blev alle taget fra mig i sidste øjeblik. Men min man fik en stor pakke som indeholdt denne fantastiske skulptur af drivtømmer. Den er jeg glad for at han fik fat i, er nemlig meget vild med den :-)


..........................

Package game for christmas lunch/party

In my family we have a package game for our
yearly christmas lunch/party and we have to come with a homemade gift for this game.
This year I made glazed pineapple and vanilla sugar, which came in nice glass with homemade labels. The glazed pineapple tastes really good.

I did unfortunately not got a package in the package game. They were all taken from me at the last minute. But my husband got a great package which contained this amazing sculpture of driftwood. I'm thrilled that he got it and it is so cool :-)

2 kommentarer:

  1. ja det var et sjovt tilfælde med samme baggrundspapir, du må også have været et smut i Søstrene Greenes ;)
    Lækre gaver til pakkelegen
    stine:)

    SvarSlet
  2. Ja, det er der vist noget der tyder på :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...