søndag den 5. december 2010

Brunkager til min mand


Min mands favorit småkager er brundkager og for første gang i mit liv har jeg prøvet at bage brunkager bare for min mands skyld. Jeg brugte opskriften fra Det Søde Liv
og jeg må sige, at det er virkelig en god opskrift, for jeg kan også lide dem. Er normalt ikke til brunkager, men disse er skønne og de bliver hurtig spist inden musen tager dem :-)

....................

My husband's favori cookies is some danish cookies. I don't know how to translate them, maybe brown cookies. It is some traditional danish christmas cookies. It was the first time that tried to make thies cookies and I used recipe from a danish television program called "Det søde liv" ( The suited life). I normally don't like thise cookies, but this recipe is very good and I really like them. They will be eaten fast before the mouse eats them :-)

The recipe is only in danish.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...