mandag den 13. december 2010

De sidste julekort


Endelig blev jeg færdig med at lave julekort til alle familiens julehilsner. Har udfordret mig selv ved at bruge papir og karton, som måske ikke er helt så julet. Det liver det hele lidt op og bliver nogle dejlige farvestrålende og glimtende kort. Jeg kan specielt godt lide dem med rensdyrene, deres gevir er utrolig spændende. Arbejdet med rensdyrkortene har også givet mig ideer til nogle smykker, men ak - jeg mangler flere timer i hverdagene fortiden til alle mine ideer.

Hvad inspirerer dig for tiden?

..........

Finally, I finished making Christmas cards to all family Christmas greetings. I have challenged myself by using paper and cardboard, which perhaps not is quite as christmas alike. It becomes more colorful and shimmering cards. I especially like them with reindeer, their antlers are very exciting. The work with reindeer cards have also given me ideas for some jewelry, but alas - I need more hours for all my ideas.

What inspires you these days?

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Jeg glæder mig til at læse med her hos dig - både om smykkeproduktionen og alle de fine kort, du laver.

    SvarSlet
  2. Ih, tak. Er også begyndt at læse med ved dig. Du laver godt nok også mange spændende ting :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...