tirsdag den 21. december 2010

Kikset topstjerne projekt

Ja, overskriften siger vist det hele.


Jeg har ellers brugt lang tid på at lave denne topstjerne, men den blev slet ikke som jeg havde det i hovedet. Og der er kun 3 dage til jul!! Heldigvis skal vi ikke være hos os selv, men skal hjem til mine forældre.


Hvis jeg bare havde lidt mere tid ville jeg lave en finsk stjerne som topstjerne. trej fra bloggen Med saks og lim har lavet en finsk stjerne som ophæng, ligeledes har bloggen Gulltan & Pus. Bloggen 5.th.e har også lavet sin udgave af en finsk stjerne. Bloggen Brilletings små finurligheder har en god vejledning til hvordan man laver en af de finske stjerner. Men jeg må lave sådan en til næste år og udtænke hvordan jeg får den til at stå oprejst uden at den falder sammen.
I mellemtiden vil jeg ikke bare nøjes, kan ikke leve med den stjerne jeg har lavet. Af den grund har jeg lige hurtigt lavet en nødløsning, Det er en vifte hvor jeg har klippet en slids i den ene side. Nemt og hurtigt.


Det er ikke alle projekter der bliver som udtænkt og synes faktisk også det er lidt sjovt at se på ens skøre ideer engang imellem. Har du også projekter som ikke blev som du havde det i hovedet?

Jeg har mange ting jeg egentligt gerne vil vise herinde, men bliver lige nødt til at vente til efter julen. For mange af de ting jeg har lavet her på det sidste er julegaver og fødselsdagsgaver. Det kribler ellers for at få alle mine ideer vist frem :-) er så glad for dem alle sammen.
Jeg ønsker alle i bloglandet og alle andre en glædelig jul og vi ses efter julen med mange nye indlæg.

...............................

Clumsy
topstar project


I tried to make a topstar but it did not go very well and it did not become as I imagined it. It is very ugly. If only I had more time I would make a Finnish star as the topstar for my christmas tree. trej from the blog Med saks og lim have made a Finnish star as suspension, also has the blog Gulltan & Babe. The blog 5.th.e has also made her version of a Finnish star. The blog Brilletings små kreative finurligheder have a good guide make one of the Finnish stars. I want to make such a star next year and I also have think how I get it to stand upright without it collapses.
Meanwhile, I just can not live with the star I've made. For this reason, I just quickly made a anther top star of paper.


Not all projects is turning out well, but it is sometimes quite funny to look at one's crazy ideas. Have you also projects that were not as you had it in my head?

I have many things I really want to show here, but will just have to wait until after Christmas. For some of the things I've made is Christmas and birthday gifts. But I can't wait to show my idears.
I wish everyone a Merry Christmas and see you after Christmas with many new posts.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...