fredag den 30. december 2011

Hjemmelavet pakkelegs gave


Til julefrokosten i min familie, skal vi selv lave en gave til pakkelegen. Det går vi vældig meget op i. Jeg lavede dette lille emaljebillede, som er lavet på samme måde som julegaven til min storebror og hans kone.


Først brænder jeg kontraemalje, og derefter en bundfarve til forsiden. Herefter er det yderligere blevet brændt to gange, hvor jeg har lagt først den store blomst og den ene orange/gule blomst. Den sidste brænding er de sidste to blomster. Billedet måler ca. 6cm x 6 cm

5 kommentarer:

  1. Rigtig flot. Dejlige farver.

    SvarSlet
  2. Det er super spændende, det med de emalje billeder.

    SvarSlet
  3. Tak
    Ja, jeg synes også det er spændende at lave :-)

    SvarSlet
  4. Uh - det pakkespil vil jeg gerne være med i:-) Hos os er det et bredt udvalg af ting fra Tiger o.lign. Ikke helt den samme jubii følelse, når man pakker op.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...