mandag den 2. januar 2012

Månedens amio smykker og det nye år

December måned stod ikke i amio smykkernes tegn. Jeg havde travlt med at lave julegaver og være til jule familie hygge komsammen. Men lidt blev det til. Jeg har lavet en sød emaljeret tekande og et par øreringe som passer til.

Jeg har flere smykker på tegneborde og halvfærdige smykker, som er i samme serie som ovenstående smykker. Min lille serie får også en titel, men den vil jeg først afsløre senere. Så må jeg bare håbe, at der ikke lige sniger sig en ide ind, som ikke kan vente. Det sker engang imellem. Kan man iøvrigt følge med på min facebook side, for da viser jeg også procesbilleder og fortæller når der er nye smykker i min amio butik.

Der er mange smykker i vente i dette nye år og forresten glædelig 2012 til jer alle. Jeg håber på et roligt år, men jeg ved, at det bliver et begivenhedsrigt og spændende år. Den anden halvdel af år 2012 bliver hård, da jeg allerede skal tage min svendeprøve som guldsmed til oktober. Det er pludseligt under et år til og nerverne begynder at melde sig. Hvad der sker derefter er ikke til at vide. Men jeg glæder mig til at se hvad dette år bringer og jeg ser frem til et spændende blogår. Tak til alle dem som følger min blog og skriver kommentarer til mig. Det dejligt med jeres respons og gode råd.

5 kommentarer:

  1. Du er så dygtig Alice, at den svendeprøve bliver det rene barnemad. De er super søde, det nye te-sæt. Glæder mig til at se hvad der ellers kommer i den linje. Måske en lille cup-cake???

    SvarSlet
  2. hhmmm, hvordan kunne du gætte det :-)

    SvarSlet
  3. Super sødt og så lige din orkide! Ej hvor er den smuk.

    SvarSlet
  4. Tak skal du have Saraju :-) jeg er også meget stolt af orkide smykket :-)

    SvarSlet
  5. Ha ha :-) Det var godt gættet... Ved ikke hvorfor, men et cup-cake smykke passer bare ind i dit univers. Glæder mig til at se det!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...