onsdag den 25. januar 2012

En svær opgave

Jeg lovede et billede af den ring jeg lavede i sidste uge på skolen, men jeg glemte at tage et billede af den, inden jeg afleverede den til min lære. Der kommer et billede af den, når jeg får den tilbage.

Jeg er nu gået i gang med en anden opgave. Denne gang er det en meget svært opgave og jeg har været noget frustreret i dag over den.

Arbejdstegningen jeg skal arbejde ud fra, er vel ca. 20 år gammel.
Puha, opgaven er lidt svær at sluge, men jeg tager den i små bider og starter med at lave en kegle. På keglen skal der være udfræsninger og files buer. På toppen af keglen skal der loddes en hvælvet topplade på. Der skal ligeledes være udfræsninger, men ikke til pynt, de er til sten, der skal fattes rundt om en midterfatning.

7 kommentarer:

  1. Det klarer du som en ørn - du har det i dig - så det varer ikke længe før du har fået hul på.

    SvarSlet
  2. Er du sindssyg, det ser svært ud! Er spændt på resultatet!

    En lille sidebemærkning, så har jeg modtaget en blog award. Den skal jeg give videre til 5 andre blogs. Jeg har valgt dig, fordi din blog simpelthen bare er så super spændende. Jeg har skrevet et lille stykke om den og vist to billeder herfra.
    Håber det er i orden, og at du vil tage imod nomineringen.
    Hvis du tager imod, skal du vælge 5 blogs,som du tildeler en Award.
    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig. Billedet kan du kopiere fra min blog. Hvis ikke, vil jeg stadig gerne have lov at nominere dig ;-)

    Hilsen Camilla

    SvarSlet
  3. Puha, det ser rigtig svært ud.....med det klarer du nu nok....glæder mig til at se det færdige resultat.
    God fornøjelse og god weekend, selvom der er et par dage til. :-))

    SvarSlet
  4. Sejt, jeg har fået en award. Tusind tak for det D. Jeg ser nærmere på det efter skoleperioden :-)

    J: tak og du må også have en god weekend.

    SvarSlet
  5. Kære Alice

    Først og fremmest vil jeg sige 1000 for din kommentar på min blog. Det er ikke så meget det der bliver sagt/skrevet men meget mere det at der er nogle der gidder tage sig tid til at komme med en hilsen, det har været helt ubeskriveligt at læse alle jeres søde hilsner og dejlige tanker :o)
    Sikken en skøn blog du har her, jeg er fluks blevet tilmeldt som fast læser og glæder mig til at følge med for hvor er det dog nogle fantastiske ting du laver.
    Held og lykke med dit projekt.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  6. Hej Jill
    Mange tak. Jeg fulgte dig jo også DemSelv, så tænker at det sikker bliver ligeså godt hvis ikke bedre på din nye blog :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...