fredag den 23. december 2011

Mors fødselsdagsgave

I år er min mor blevet ekstra forkælet med denne skønne orkide halskæde.

Min mor har simpelthen så mange orkideer. Det må siges at være hendes favorit indendørs blomst. Af den grund lavede jeg denne orkide halskæde til hende. Den er lavet i sterling sølv, med en kerne af 14 kt. (585) guld samt med en diamant. Hertil en kæde af bordeaux farvede ferskvandsperler, min mors ynglingsfarve.



Ophænget er lavet som krog med en form for hængsel (som i smykkeverdenen kaldes en charnier). Foruden perlekæden fik hun også en lædersnøre med, så hun har flere kombinations muligheder.


Hjertelig tillykke med fødselsdagen i dag mor. Håber du havde en dejlig dag.

Her er forresten et billede af den glade modtager med halskæden på.


Som det sidste vil jeg ønsker jer alle en glædelig jul og håber alle får nogle dejlige juledage :-)

10 kommentarer:

  1. Det er nemlig utrolig smukt det smykke. Hun må være sin datter hengiven for den smukke gave

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint! Heldig mor...

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er den flot !!
    Tillykke til din mor - og god jul.

    SvarSlet
  4. Den er fantastisk flot.

    Glædelig jul ;-)

    SvarSlet
  5. MEGET MEGET SMUK og utroligt gennemført personligt - du er for dygtig - og din mor vil bære det stolthed, det er jeg meget sikker på.

    Glædelig jul

    SvarSlet
  6. Hvor er det et smukt smykke du har lavet til din mor. Du er rigtig dygtig:-))

    SvarSlet
  7. Tak skal I have. I kan tro hun blev bare så glad for den og hun har gået med den hele julen nu :-)

    SvarSlet
  8. Jeg er vildt imponeret, hvor er det et flot smykke !!
    KH Jytte

    SvarSlet
  9. Wauw! Jeg må ha en af dem der, eller bare et der ligner her til mors dag :-) Hvor er det flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Så må du jo håbe at dine børn vil give dig sådan en på et tidspunkt :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...