onsdag den 21. december 2011

Julemarked på Krusmølle

I søndags var jeg til julemarked på Krusmølle i Sønderjylland. Krusmølle er som navnet indikerer en gammel mølle fra 1500tallet, men brændte ned og er sidenhen blevet genopført. I dag ejes den af parret Henrik og Nina Loff, hvor de driver stedet som et multisted for julemarkeder, selvskabslokaler, cafe, livsstilsbutik, åbne kunsthåndværker værksteder og meget mere.

Det er et utrolig flot område og bygningen er meget atmosfærisk og stemningsfyldte. Det oser af ren hygge og charme. Jeg var specielt nysgerrig på de åbne værksteder, hvor der bl.a. var glasværksted, blomsterbinder, smykkeværksted. Værksteder er placeret i et stort åben rum og på etagen oven på, er livsstilsbutikken med alverdens skønne brugskunst, julepynt og meget mere.

Det er bestemt et besøg værd og i løbet af året er der årstidsbestemte aktiviteter og deres cafe er noget så hyggelig, med gamle sofaer og grandkogleranker over det hele.

Her er de svære lidt dårlige billeder fra mit besøg, hvor jeg har fundet mange spændende ting. Specielt en gruppe rammer er jeg helt vild med og som jeg prøve at lave noget der minder om det på et tidspunkt.



1 kommentar:

  1. Ja der er rigtig hyggeligt. Det ligger faktisk kun 15min fra hvor jeg bor...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...