søndag den 18. december 2011

Lav en julegave til indlagte børn

Jeg har som mange andre været med i projektet "Lav en julegave til indlagte børn", som Mette med bloggen Frejvald stod for. Jeg er vildt imponeret over alle deltagere kreationer. De er så flotte og dejlige. Mit bidrag blev nok lidt beskeden og dem kan man se inden på Frejvald. Jeg lavede to nøgleringe af kobber med emalje på. En som er sort og med et hvidt snabel a på og en anden som har to forskellige farver på hver side. Den ene side er grøn og den anden er rød/vinrød/lilla og begge sider er med prikker.

God søndag til jer alle

3 kommentarer:

  1. Flot af dig at lave noget til det. Jeg synes det er et super godt projekt.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint det du har lavet.....vil ønske dig en Glædelig Jul og et Godt Nytår :-))

    SvarSlet
  3. Tak Jonna og I lige måde. Det er så dejligt med en fastlæser der er så flittig til at skrive kommentarer på min blog. Det er jeg utrolig glad for. Tak for det Jonna :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...