torsdag den 22. december 2011

Hjemmelavet julepynt


Her til aften blev jeg færdig med lidt hjemmelavet julepynt. Det er første gang siden folkeskolen, at jeg har syet pynt med symaskine og jeg må sige, at det er ganske vanskelig at sy rundingerne på hjerterne. Til gengæld ser de herlig hjemmelavede og skæve ud :-)

Mit kamera er elendig til at tage fotografier indenfor. Det går meget bedre at tage fotografier i mit lystelt. Jeg skal snart have mig et ordenligt kamera og ser lidt efter et spejlreflekskamera.


I morgen har min mor fødselsdag og der venter hende noget ganske særligt, som jeg også vil vise herinde.

God aften til jer alle :-)

6 kommentarer:

  1. Vældige søde - du skriver det er svært at sy rundt - jeg tror du har begået en fejl mht. de runde kanter - efter du har har syet skal du klippe små hakker i stoffet langs rundingernes kant, derved kan stoffet bedre arbejde og du kan få flotte runde kanter.

    God Jul

    SvarSlet
  2. ih, ja det ville jeg gerne have vist. Mange tak for det. Det kan jeg så gøre ved mine andre hjerter jeg er i gang med :-)Tak for tippet.

    SvarSlet
  3. Jeg synes de er blevet rigtig fine.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din mor....de er rigtig fine de hjerter du laver:-))

    SvarSlet
  5. Super sødt. Hvis jeg har lært at sy, tilnæste år, så vil jeg også prøve at lave sådan en.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...