fredag den 27. april 2012

Weekend i København

I dag rejser min mand og jeg til København på weekendsophold. Vi skal nå mange ting, vi skal bl.a fejre min fødselsdag, vi skal ind og se stand up med Simon Talbot, Anders Fjelsted og Rasmus Olsen. Det er et gavekort til Comedy Zoo, som vi bare lige har haft liggende i 4 år. Det er vist på tide at den bliver brugt.

Det allerførste jeg skal, når jeg kommer til København, er at jeg skal ind og se udstillingen PERLER - Kongelig pragt - Moderne design på Rosenborg slot. Den glæder jeg mig utrolig meget til. Der udstilles gamle smykker og genstande med perler sammen med moderne smykker og perlegenstand, hvor forskellige guldsmede specielt er inviteret til at komme med deres bidrag til nye perlesmykker eller genstande.

2 kommentarer:

  1. Det vil jeg også gerne se. Tag billeder hvis du må!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ihvertfald værd at se. Glemte det gode kamera, så desvære blev mine billeder ikke så gode. Må se hvad jeg kan gøre ved det :-) !!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...