onsdag den 18. april 2012

Hvilket smykke synes du jeg skal lave først?


Jeg har en fin rød skitse bog til alle mine smykke ideer. Jeg sidder ofte og tegner mine smykke ideer ned, når jeg er på vej hjem i bussen. Jeg har utrolig mange ideer, men jeg mangler evig og altid tid, for jeg vil gerne lave alle mine smykke ideer. Jeg har udvalgt nogle af mine skitser og inde på min facebook side, har jeg et forespørgsel om, hvilket smykke du kunne tænke dig at se færdig først. Det smykke som får flest tilkendegivelser, vil jeg gå i gang med først.

Har du også en skitse bog?

3 kommentarer:

  1. Rigtig gode ide. Jeg har også op til flere fyldte skitsebøger :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan med glæde sige, at valget faldt på skitse 1, et vedhæng der forestiller en blad, med emalje og en fattet sten der er med til at danner ophæng.

    SvarSlet
  3. Jeg har også en skitsebog med mig overalt, og jeg noterer altid, når jeg ser perler til smykker, som jeg selv vil designe. Glæder mig til at se, hvad du kommer til at lave:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...