søndag den 22. april 2012

Spring ud 2012


I går var jeg til blogeventet Spring ud arrangeret af Danske Webchicks, hvor der var forskellige spændende foredrag og jeg mødte nye mennesker med interessante blogs. Jeg er blevet inspireret og fået tanker med mig, som vil jeg arbejde med i forhold til min blog.

Af oplægsholdere var følgende: 

Bitten www.bittent.dk - Bitten holdt oplæg om hendes special omhandlende blogging og identitetsdannelse. Er du bevidst om hvordan du iscenesætter dig selv gennem bloggen? 

Kathrine www.bloghq.dk - Katrine talte om firmate blogHQ og hvad de kunne tilbyde. 

Karen www.karenklarbaeksverden.blogspot.com - Karen holdte også oplæg. Hun talte bl.a. om fra blog til salg.

Foruden jeg selv, var deltagende: 

Eva www.rarebird-the-lab.blogspot.com

Gitte Christine www.detindviklet.blogspot.com

Marie www.marieholm.dk

Pernille www.bypepe.dk

Sammy (Samantha): www.lifeofsammycat.blogspot.com

Sus www.suskahl.dk

Vi fik også en dejlig goodie bag med os 


Mange tak for en skøn dag i går  

6 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har her Alice. Det ser meget spændende ud. Tak for sidst også til dig :-)

    SvarSlet
  2. Aj, jeg var der da også ;-)

    Og det var en god dag ...

    KH
    Rikke

    SvarSlet
  3. Hej Alice, ja i lige måde, rigtig dejligt at møde dig og det var en super god dag :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...