mandag den 30. april 2012

En dejlig dag

I lørdags havde jeg fødselsdag, og sikke en dejlig dag jeg havde. Jeg var med min mand i København og jeg slæbte ham med rundt i byen til vi var ved st sprænge af ømhed. Vi var inde i mange smykke gallerier, bl.a. var vi inde hos Guldsmed Ghita Ring. Der inde siger min mand til ekspedienten: "I har lagt noget til side til mig." Og frem kommer disse skønne øreringe.

 
Ghita Ring's værksted i Frederiksberg

Jeg har bare den dejligste mand :-) Øreringe har jeg ønsket mig i over et år.

Foruden øreringe, havde jeg jo en pakke stående i lang tid og nu fik jeg den endelig åbnet og det er to fantastiske bøger jeg har ønsket mig. Jeg har læst den om perler og den kan jeg stærkt anbefale. Den er let at læse og nem at forstå. Man får de mest nødvendige informationer om perler, den kulturelle udviklingshistorie, hvordan de forskellige perletyper bliver opdrættet og så er der utrolig smukke billeder. Jeg ser frem til at læse diamant bogen.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine gaver, du viser frem, dejligt at få noget man har ønsket sig....kan forstå at du havde en god fødselsdag:-))

    SvarSlet
  2. Dejlig gave :o) forsinket tillykke med fødselsdagen, du har jo sørget for det god vejr :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...