søndag den 1. december 2013

Juledekorationer

Jeg nåede det inden det blev d. 1 december og 1. advent. Der var et øjeblik i går aftes, hvor jeg tvivlede på om jeg overhovedet havde overskud til at lave juledekorationer. Men pludseligt kom jeg igang og her er resultatet af min aften selv hjemme med juledekorationer.



Jeg har selv lavet kobber stjernerne og givet dem en hammerslået overflade. Dem er jeg meget begejstret for.




Lille dekoration lavet af det som blev til overs og så fik jeg lige en ide til at genbruge mine irrede kobber guldsmede fra vores 30 års fødselsdag.


Nu mangler jeg bare resten af julepynten. Det bliver ikke i dag, nu skal der slappes af i sofaen og nyde mine juledekorationer.

God søndag til jer alle og glædelig 1. advent

3 kommentarer:

  1. Er helt vild med dine hammerslået stjerner …. sød deko

    Mona

    SvarSlet
  2. Alle dine dekoration er så flotte og din kobberstjerne er bare så skøn :)

    SvarSlet
  3. Meget smukke dekorationer du har lavet :-)
    God jul.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...