fredag den 13. december 2013

Stjerner af bark

Nu har jeg været på barsel en lille uge og jeg regnede da med, at jeg havde masser af tid til at lave kreative projekter. Men med min store mave, er det som om alt går i slowmotion. Alt tager længere tid end før - bare det at tage sko på kan tage 5 minutter i sig selv!!

Men i dag fik jeg krea hygget lidt, hvor jeg fik savet nogle stjerner ud i birkebark. De bliver brugt til juletræspynt. Min mand og jeg synes (nok mest mig), at det kunne være sejt, at vi kun pynter vores juletræ med hjemmelavet julepynt.



Selvom vi primært vil have hjemmelavet julepynt på træet, er der alligevel sneget sig nogle julekugler fra Søstrene Grene på. Men jo mere julepynt jeg får lavet, jo færre julekugler bliver nok brugt i fremtiden :-)


Laver du også all julepynt til juletræet selv?

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte.
    Hvor finder man birkebark i den tykkelse?

    SvarSlet
  2. hej. Dem har jeg købt i netto for nogle år siden. Så lige i den tykkelse jeg købte ved jeg ikke hvor de kan købes i år. Håber du finder dem.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...