søndag den 29. december 2013

Hjemmelavede julegaver - Smykker

I år har jeg været så inspireret til at lave mange nye smykker og nogle af dem passer perfekt til nogle i min familie.

Til min ældste søster lavede jeg denne charm som passer til hendes Kranz & Ziegler armbånd.


Til min niece lavede jeg disse søde blomsterøreringe.


Min ældste nevø elsker at fiske og gå på jagt. Hans mor gav mig et havl, som han har skudt en fugl med. Det har jeg fået inkorporeret i et fiskevedhæng som fiskens øje.


6 kommentarer:

  1. Guldsmed af Guds nåde, fine ting og godt nytår i øvrigt
    Mvh.Hc

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej HC

      Mange mange tak :-)
      Per og jeg ønsker også dig godt nytår.

      Slet
  2. Hvor er de fine.....kan såå godt lide det første. Godt Nytår til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jonna :-) Det kunne jeg lige forestille mig, at det også er i din smag :-)

      Slet
  3. Så flotte ting du har lavet - Godt Nytår :)

    SvarSlet
  4. Fotte gaver du har lavet, må være dejligt at eje noget andre ikke har.

    Godt nyt år

    Mona

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...